tiistai 28. kesäkuuta 2016

Onnistunut eilinen!

Pitkästä aikaa saan olla ylpeä itsestäni :) Eilen söin n. 240 kcal ja kävin juoksulenkillä jolla paloi kaloreita 339. Mulla on kännykässä FatSecret (on muuten mielettömän kätevä, voisin tehdä siitä postauksen joskus jos jaksan) ja se ilmoitti eilisen kohdalla että -1456 netto. Miinuskaloreilla siis mentiin ja reippaasti!

Onnistuneen päivän ansiosta mun paino tippui eilisestä tasan kilon. Huono uutinen on tosin se että mun paino on jumittanut paikoillaan - ensin sortumisten takia, sitten juhannuksen (juhannusaattona söin pakon edessä about 2000 kcal joka on mulle ihan liikaa) ja nyt lähestyvien menkkojen takia -.- Mä toivon että tää kaikki on ollut vaan turvotusta eikä varsinaista lihomista. Hyvä asia on kuitenkin se että paino lähti vihdoin putoamaan ja ihan sama onko se vaan ylimääräistä nestettä joka lähti kropasta vai kenties läskiä, pääasia että paino laskee :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mukavaa kun kommentoit ♥ Muistathan olla asiallinen :)