tiistai 28. kesäkuuta 2016

...ja tää päivä alkoi kauhulla

Menin äsken aamupalalle ja ohjaaja ilmoitti yhtäkkiä että tänään mennään ravitsemussuunnittelijan luokse ja tää kyseinen ohjaaja lähtee mun kanssa sinne. Mä olin unohtanut laittaa sen käynnin ylös ja mä muistelin että se käynti olis vasta myöhemmin. Paniikki iski sekunnissa.. Mä tiedän ettei mun viime päivien meno näytä hyvältä, siis se kun syön muka liian vähän ja liikun muka liian paljon ja blaablaa. Ohjaajat, mukaan lukien myös tää kyseinen ohjaaja, tietää mun tilanteen siis vähän liian hyvin. Siihen päälle se että toi kyseinen ohjaaja osaa olla etenkin ruokavalion kanssa tosi tosi tarkka + tiukka ja niin osaa se ravitsemussuunnittelijakin (tietenkin). Mulle nousee jo nyt tuskanhiki kun mietinkin sitä käyntiä!

Asiaa ei varmaan paranna yhtään se eilinen ja mun tämän päiväinen aamupala - kahvia ja maustamaton viili (200g, rasvaa 1%) pelkiltään, jonka otin vasta kehotuksesta ja jota en pystynyt edes syömään kokonaan loppuun (siinä aamupalalla oli tänään kaksi ohjaajaa paikalla, ne taisi huomata sen?).

Okei, koska oon täysi-ikäinen niin mua ei voida pakottaa esim. noudattamaan sellaista ateriasuunnitelmaa jota en tahdo noudattaa, mutta silti... Siitä käynnistä taitaa tulla yhtä vääntämistä siitä mitä syön, mitä en ja mikä määrä on tarpeeksi. *huokaus*

Tuun myöhemmin tänään kertomaan miten siellä käynnillä meni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mukavaa kun kommentoit ♥ Muistathan olla asiallinen :)