keskiviikko 22. kesäkuuta 2016

Aika onnistunut päivä - kunnes...

Mulla oli jo herätessä aika energinen olo ja lopulta noin klo 9 aikaan lähdin lenkille. Kävelin reippaasti koko ajan enkä pysähtynyt. Kun olin ollut vajaan tunnin lenkillä, ihmetys oli suuri kun Polar ilmoitti että päivän tavoite saavutettu! Mitä ihmettä, kello oli vasta kymmenen aamulla ja saavutin tavoitteeni jonka normaalisti saavutan vasta aikaisintaan iltapäivällä?! Asiaan oli kyllä looginen selitys: olin jo varhain aamusta ollut liikkeessä ja touhunnut sitä sun tätä. Lenkillä mulla oli sykevyö päällä (kuten aina lenkkeillessä on) ja kun syke pysyi aika korkealla melkein koko lenkin ajan niin päivittäisen tavoitteen saavuttaminen oli helppo homma.

Polarin yhteenveto tästä päivästä:
  • 12310 askelta
  • 7.38 km kuljettu
  • 2209 kcal poltettu
  • 0 passiivisuusleimaa (= jos istuu liian pitkään paikoillaan Polarin varoituksesta huolimatta, saa passiivisuusleiman)

Päivän syömiset...

Koitin kirjata päivän syömisiä äsken tähän, mutta alkoi etomaan niin paljon että oli pakko pyyhkiä kaikki pois. Oon syönyt tänään ihan kohtuullisen terveellisesti mutta mun mittapuulla liikaa. Mä en tiedä tarkkaan paljonko oon syönyt mitäkin ruokaa ja en oikein osaa edes arvioida määriä, niin päivän kalorimäärää on hyvin vaikea sanoa - mutta oon syönyt tänään ehkä 1500-1600 kcal?? Osa tosta oksettavan isosta määrästä tuli kääretortun palasta (koska juhlat eikä ollut muita vaihtoehtoja..) ja osa oli ihan itse aiheutettua: illalla tuli joku pirun mielijohde ja ensin söin välipalapatukan, hetken päästä vielä turkkilaista jogurttia auringonkukan- ja kurpitsansiemenien kera... Ja tällä kertaa otin sitä jogurttia vielä ison annoksen! MIKÄ mulle tuli??

Onneksi sain poltettua tänään ihan kivasti kaloreita, mutta eipä se paljon hyödytä jos syö polttamansa kalorit takaisin... No, teoilla on seurauksensa ja tässä on mun tämän kertainen seuraus: huomenna jätän aamupalan välistä (kahvin kyllä otan) ja jos suinkin mahdollista niin skippaan lounaankin - jos se onnistuu niin söisin ensimmäisen kerran vasta klo 14.
Lisäksi treenaus jatkuu huomennakin, luonnollisesti. Mua itkettää kun piti sortua illalla mutta ei tässä itku nyt auta. Mun pitää vaan ottaa opikseni ja jatkaa matkaa.

Note to self!!


3 kommenttia:

  1. Heipsan! :) Ilmoitan vaan, että jään seuraamaan blogiasi. Oon muuten saman pituinen kun sä ja aloitin muuten ihan samasta painostakin, joten osaan ehkä vähän samaistua suhun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Îhanaa että jäät seuraamaan blogiani, tervetuloa (: kiva että ollaan saman pituisia! ^^

      (sähläsin jotain ja äskeinen kommenttini poistui, josko tää nyt onnistuis :D)

      Poista

Mukavaa kun kommentoit ♥ Muistathan olla asiallinen :)